Συνάντηση του ΓΓ ΟΗΕ με την Ολγκίν στη Νέα Υόρκη

Αξίζει να διαβάσετε

Ο Γενικός Γραμματέας των Ηνωμένων Εθνών, Αντόνιο Γκουτέρες, θα έχει σήμερα συνάντηση με την Προσωπική του Απεσταλμένη για το Κυπριακό, Μαρία Άνχελα Ολγκίν, στην έδρα του ΟΗΕ στη Νέα Υόρκη.

Η συνάντηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων προσπαθειών του ΟΗΕ για την επίλυση του κυπριακού ζητήματος. Στο επίκεντρο των σχετικών συζητήσεων αναμένεται να βρεθούν οι πρόσφατες εξελίξεις στην Κύπρο καθώς και οι προοπτικές για την επανέναρξη των διακοινοτικών συνομιλιών.

Η υποστήριξη της διεθνούς κοινότητας είναι κρίσιμη σε αυτό το στάδιο, καθώς οι εμπλεκόμενες πλευρές εξετάζουν τις δυνατότητες που υπάρχουν για έναν βιώσιμο διάλογο. Η συνάντηση μπορεί επίσης να αναδείξει την ανάγκη για συνεννόηση και συνεργασία μεταξύ των κοινοτήτων και τη σημασία της συμμετοχής των διεθνών παραγόντων στην διαδικασία αυτή.

Οι αποφάσεις που θα ληφθούν κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης αναμένεται να επηρεάσουν τα επόμενα βήματα για την Κύπρο και την περιοχή ευρύτερα, τονίζοντας τη διαρκή δέσμευση του ΟΗΕ για την προώθηση της ειρηνικής λύσης.

Τελευταία άρθρα