Η Ετήσια Παγκύπρια Γενική Εκλογική Συνέλευση της Ομοσπονδίας Συνδέσμων Ασθενών Κύπρου (ΟΣΑΚ) ολοκληρώθηκε με την εκλογή του Μίλτου Μιλτιάδους στην προεδρία, ο οποίος δεν είχε αντίπαλο. Στη συνάντηση αυτή παρουσιάστηκε ο απολογισμός δράσης της προηγούμενης τριετίας, κατά τον οποίο αναλύθηκαν οι επιτευχθείσες δράσεις και πρωτοβουλίες. Επιπλέον, εγκρίθηκαν οι οικονομικές καταστάσεις της ομοσπονδίας καθώς και ο προϋπολογισμός για το έτος 2026.
Η νέα Διοικητική Επιτροπή και η Εκτελεστική Επιτροπή εκλέχθηκαν και θα αναλάβουν τη συνέχεια των προγραμμάτων και των υπηρεσιών προς τους ασθενείς και τις οικογένειές τους. Η ανάπτυξη κοινωνικών προγραμμάτων και η υποστήριξη των πολιτών αποτελούν κεντρικούς στόχους της ομοσπονδίας.
Καθώς οι εξελίξεις στο τομέα της υγείας συνεχίζουν να επηρεάζουν την καθημερινότητα των πολιτών στην Κύπρο, η OSAK προγραμματίζει συνεργασίες με άλλους οργανισμούς και κρατικούς φορείς για την ενίσχυση των υπηρεσιών της και την προώθηση καλών πρακτικών στους τομείς της υγείας και της ευημερίας.
