«Δεσμευμένη στην αναβίωση των διαλόγων η Πρόεδρος της Βουλής»

Αξίζει να διαβάσετε

Η Πρόεδρος της Βουλής, Αννίτα Δημητρίου, δήλωσε την πρόθεση της πλευράς μας να επαναρχίσει τις διαπραγματεύσεις εντός του συμφωνημένου πλαισίου, ξεκινώντας από το σημείο όπου είχαν σταματήσει. Η τοποθέτηση αυτή προήλθε ως απάντηση στην ανάρτηση του Τουρκοκύπριου ηγέτη, Τουφάν Έρχιουρμαν, σχετικά με την πιθανότητα σύγκλησης μιας συνάντησης 5+5 και την προοπτική ουσιαστικών συζητήσεων. Η δήλωση υπογραμμίζει τη δέσμευση για πρόοδο στις διαβουλεύσεις και την αναζήτηση κοινού εδάφους μεταξύ των εμπλεκομένων μερών.

Τελευταία άρθρα